جدیدترین اخبارجهان

آرزوی بایدن در مقابل دنباله ترور و فریب جمهوری اسلامی

فقط مهم است که جمهوری اسلامی چه می کند، نه اینکه برای مصرف غربی چه می گوید

آرزوی بایدن در مقابل دنباله ترور و فریب جمهوری اسلامی 

علیرغم آنچه برخی از رهبران رژیم ایران به غرب ساده لوح می گویند و قصد خود را برای ساخت سلاح هسته ای انکار می کنند، پیگیری تهران برای مواد شکاف پذیر با درجه تسلیحات و توسعه موشک های بالستیک برای حمل بالقوه کلاهک هسته ای بدون مانع ادامه دارد.

آرزوی بایدن در مقابل دنباله ترور و فریب جمهوری اسلامی
آرزوی بایدن در مقابل دنباله ترور و فریب جمهوری اسلامی

اگرچه برای هر کسی که کمترین توجهی به آن را نشان می‌دهد بدیهی است، اما وال استریت ژورنال گزارش می‌دهد که دولت بایدن به متحدان اروپایی فشار می‌آورد تا از طرح‌هایی برای سرزنش رژیم ایران به دلیل پیشرفت در برنامه هسته‌ای‌اش عقب‌نشینی کنند و نه فقط برنامه هسته‌ای‌اش. اما ظاهراً هر کار دیگری که جمهوری اسلامی به تنهایی و از طریق نیروهای نیابتی برای دنبال کردن هدف اعلام شده خود برای نابودی اسرائیل و کشتن یهودیان انجام می دهد.

انگیزه دولت از ترغیب اروپا به انجام هیچ کاری در مورد جمهوری اسلامی چه می تواند باشد؟ به نظر نمی رسد نتیجه گیری این موضوع در مورد انتخابات پاییز باشد.

بایدن که در حال از دست دادن کنترل خود بر بلوک رای‌دهی سنتی دموکرات‌ها متشکل از رای‌دهندگان و جوانان سیاه‌پوست است، ظاهراً نمی‌خواهد با انجام کاری که جمعیت رای‌دهندگان مسلمان را علیه او برانگیزد، اوضاع را بدتر کند، به‌ویژه در میشیگان، که تعداد زیادی مسلمان دارد. 

فقط مهم است که رژیم ایران چه می کند، نه اینکه برای مصرف غربی چه می گوید. برخی از رهبران آن می‌گویند سلاح‌های کشتار جمعی بر خلاف قرآن است، اما قرآن به مسلمانان اجازه می‌دهد که در تعقیب هدف خود برای تسلط اسلام بر جهان به زور به کافران دروغ بگویند.

آرزوی بایدن در مقابل دنباله ترور و فریب جمهوری اسلامی
آرزوی بایدن در مقابل دنباله ترور و فریب جمهوری اسلامی

فریدون عباسی پیش از این ریاست سازمان انرژی اتمی رژیم ایران را بر عهده داشت. در گزارش هفته گذشته پایگاه خبری ایران اینترنشنال نیوز گفت اگر ملتی قدرت هوایی برتری داشته باشد و ما را تهدید کند، متقابلاً با تهدیدی مقابله خواهیم کرد و دشمنان ما به خوبی از توانایی ما در پرتاب ماهواره آگاه هستند. این مهارت بر استانداردهای بالای کشوری که قادر به قرار دادن ماهواره ها در مدارهای خاص است، تاکید می کند.

عباسی مدعی شد که جمهوری اسلامی به سلاح های کشتار جمعی اعتقادی ندارد، اما نمی تواند به کسانی که سلاح دارند اجازه سوء استفاده از قدرت خود را بدهد.

این بیانیه آلیس در سرزمین عجایب است که می تواند تنها به معنای آن چیزی باشد که رهبران رژیم ایران می خواهند.

همانطور که توسط بسیاری از رهبران هوشیار و واقع بین گذشته و حتی حال ذکر شده است، تفکر آرزو به جز احتمال تروریسم و ​​جنگ بیشتر چیزی به شما نمی دهد. تاریخ ثابت کرده است که ضعف تقریبا همیشه باعث پرخاشگری می شود در حالی که قدرت از آن جلوگیری می کند. فقط احمق ها باور دارند و دنیا پر از احمق است.

آرزوی بایدن در مقابل دنباله ترور و فریب جمهوری اسلامی
آرزوی بایدن در مقابل دنباله ترور و فریب جمهوری اسلامی

در چیزی که به نظر می رسد یک ترفند بدبینانه برای حفظ ریاست جمهوری خود برای دور دوم است، بایدن دوباره ضعف را نشان می دهد و از متحدان اروپایی ما می خواهد که همین کار را انجام دهند. اگر این روزها هر گونه رفتار شرم آور در واشنگتن وجود داشته باشد، این فهرست به پنج لیست برتر تبدیل می شود.

به گزارش ژورنال، دیپلمات های اروپایی هشدار داده اند که اقدام نکردن، اقتدار آژانس بین المللی انرژی اتمی را که منع اشاعه سلاح های هسته ای را کنترل می کند، تضعیف می کند.

سپتامبر گذشته، آسوشیتدپرس گزارش داد که رافائل ماریانو گروسی، رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، گفت که جمهوری اسلامی تعیین چند بازرس باتجربه آژانس را پس گرفته و آنها را از مشارکت در نظارت بر برنامه خود منع کرده است.

علاوه بر تمام وعده‌های شکسته‌شده و دروغ‌های رژیم ایران در مورد برنامه هسته‌ای‌اش، این باید همه را در مورد نیات تهران متقاعد کند، اما ظاهراً نه دولت بایدن. متأسفانه، سیاست ۲۰۲۴ مهمتر از تلاش جمهوری اسلامی برای دستیابی به بمب هسته ای و توانایی موشکی برای ارسال آن توسط بزرگترین مروج تروریسم در جهان به نظر می رسد.

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا