جدیدترین اخبارجهان

جمهوری اسلامی خواستار جنگ است

اگر جمهوری اسلامی در توطئه قتل رئیس جمهور سابق آمریکا شریک بوده مرتکب اقدام جنگی شده است

جمهوری اسلامی خواستار جنگ است

جمهوری اسلامی از عواقب شدید حمله وحشیانه خود به اسرائیل در ماه آوریل در امان ماند. رژیم ایران بیش از ۱۰۰ موشک به عمق اسرائیل، متحد سرسخت آمریکا در خاورمیانه شلیک کرد.

جمهوری اسلامی خواستار جنگ است
جمهوری اسلامی خواستار جنگ است

خوشبختانه برای رژیم ایران، حملات عمدتاً توسط دفاع موشکی گنبد آهنین اسرائیل و با کمک ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه و اردن بی‌ضرر شد.

اسرائیل با رگبار موشکی که برخی از تأسیسات نظامی نسبتاً مهم ایران را نابود کرد، تلافی کرد.

در حال حاضر، سرویس مخفی می گوید که در مورد توطئه ای که منشا آن از تهران برای کشتن دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان برای ریاست جمهوری بوده، مطلع شده است.

آدرین واتسون، سخنگوی شورای امنیت ملی گفت که رژیم ایران از سال ۲۰۲۰ که ترامپ دستور حمله پهپادی را صادر کرد که منجر به کشته شدن قاسم سلیمانی در حمله هواپیمای بدون سرنشین آمریکا در فرودگاه بغداد شد، به دنبال انتقام است. ترامپ گفت که این کار برای جلوگیری از حمله قریب الوقوع به منافع ایالات متحده انجام شده است. پنتاگون گفت سلیمانی حملاتی را علیه دیپلمات‌ها و نظامیان آمریکایی طراحی کرده بود.

جمهوری اسلامی این موضوع را رد کرده است که دولت این کشور پشت این توطئه ترور است. با این حال، دولت ایالات متحده می‌گوید که شواهدی از جمله منابع انسانی در دست دارد که نشان می‌دهد رژیم ایران به طور فعال بر روی نقشه‌هایی برای کشتن ترامپ کار می‌کند.

جمهوری اسلامی خواستار جنگ است
جمهوری اسلامی خواستار جنگ است

ما قبلاً از مداخله تهران در اعتراضات ایالات متحده علیه حمایت ما از جنگ اسرائیل در غزه اطلاع داریم. افراد وابسته به رژیم ایران به عنوان فعالان آنلاین دیده می شدند که به دنبال تشویق اعتراضات و حمایت مالی از معترضان بودند.

عوامل رژیم در سازمان های تروریستی شرکت می کنند که توانایی انجام حملات گسترده علیه آمریکایی ها را دارند. جمهوری اسلامی از حماس حمایت مالی می کند، حماس که به طور وحشیانه در ۷ اکتبر به اسرائیل حمله کرد و هنوز آمریکایی ها را گروگان نگه می دارد.

هر گونه حمله به آمریکایی ها در جهان توسط رژیم ایران یک اقدام تحریک آمیز جنگ طلبانه است و مستحق آن است که با قدرت پاسخ داده شود.

ایالات متحده باید تلاش جمهوری اسلامی برای ترور رئیس جمهور سابق ایالات متحده را یک اقدام جنگی تلقی کند و به آن پاسخ دهد.

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا