انتاریوجدیدترین اخبارجهانکانادا

یک زن انتاریویی شکایت ۵۰۰ میلیون دلاری علیه پورن هاب طرح کرد

دو قربانی انتاریویی به دلیل آپلود ویدئو خصوصی آنها در پورن هاب شکایت های چندصد میلیون دلاری علیه این شرکت طرح کردند

پورن هاب با شکایت ۵۰۰ میلیون دلاری یک زن انتاریویی روبرو شد

شرکت حقوقی صدمات شخصی کانادایی دایمِند اند دایمِند (Diamond and Diamond) یک شکایت ۵۰۰ میلیون دلاری علیه شرکت مایندگیک (MindGeek) که شرکت هولدینگ پورن هاب است تنظیم کرد.

پورن هاب با شکایت 500 میلیون دلاری یک زن انتاریویی روبرو شد
پورن هاب با شکایت ۵۰۰ میلیون دلاری یک زن انتاریویی روبرو شد

دَریل سینگر (Darryl Singer) رئیس بخش دعاوی تجاری و مدنی «دایمند اند دایمند» روز پنجشنبه در یک بیانیه مطبوعاتی گفت «تعجب آور است که پورن هاب چقدر تدابیر کمی در مقابل آسیب ها داشته است. ما در مورد کسب‌وکاری صحبت می‌کنیم که بر اساس محتوای زیر سن قانونی، بدون رضایت و با تکثیر غیرمجاز ویدئو بنا شده است.»

شکایت ۵۰۰ میلیون دلاری توسط کریستین وینگ (Christine Wing) ساکن انتاریو طرح شده که مدعی است پورن‌هاب محتوای جنسی آپلود شده در سایت را بررسی و تفتیش نکرده است. وینگ ادعا می کند که بدون اینکه اطلاع یا رضایت داشته باشد سه ویدیوی خصوصی از او در وب سایت پورن هاب آپلود شده است.

وینگ گفت «وقتی حریم خصوصی خود را به بدترین شکل از دست می دهید، چه برای شما باقی می ماند؟» «این فاحش ترین نوع نقض حقوق افراد است.»

سینگر گفت که وینگ یکی از هزاران کانادایی است که ممکن است مورد استثمار جنسی نمایش داده شده در این وب سایت قرار گرفته باشند.

سینگر گفت که این شکایت شامل همه افرادی است که در ویدیوهای جنسی آپلود شده در پورن هاب ظاهر می شوند. در بیانیه مطبوعاتی آمده است که این ویدئوها ممکن است شامل ویدئوهایی باشد که کودکان و بزرگسالان را در حالی که مورد آزار جنسی قرار می گیرند، نشان دهد.

شکایت دایمند اند دایمند به دنبال سایر شکایت هایی که در سراسر جهان علیه پورن هاب انجام شده، ثبت می شود.

یکی از این دعاوی یک شکایت ۶۰۰ میلیون دلاری توسط شاکی دیگری از اهالی انتاریو می‌باشد که بدون اشاره به نام او صرفا با عنوان جین دو معرفی شده است. جین دو ادعا می کند که ویدئو سوء استفاده جنسی از او در کودکی در وب سایت پست شده و یکی از دوستان دبیرستانی به او اطلاع داده است.

نمایندگان مجلس در کمیته دائمی دسترسی به اطلاعات، حریم خصوصی و اخلاقیات در سال ۲۰۲۱ گفتند که متاسف و ناراحت هستند که وزرای فدرال و پلیس سلطنتی (RCMP) پورن هاب را  به دلیل سوء استفاده جنسی آنلاین تحت بازجویی و تحقیق قرار نداده است.

نمایندگان مجلس در کمیته دائمی دسترسی به اطلاعات، حریم خصوصی و اخلاقیات به مواردی اشاره کردند که در آن ویدئوهای استثمار جنسی کودکان و زنان حتی پس از درخواست قربانیان از وب سایت حذف نشدند.

گروهی متشکل از ۷۰ سناتور و نماینده مجلس از میان تمامی احزاب همراه با ۱۰۴ بازمانده سوءاستفاده جنسی و ۵۲۵ سازمان غیردولتی خواستار انجام تحقیقات کامل شدند. نمایندگان مجلس در این کمیته گفتند که امیدوار بودند که گزارش پیشرفت دریافت کنند، اما ارائه نشده است.

ویدیوهای سکسی پورنو    ویدیوهای سکسی پورنو      ویدیوهای سکسی پورنو    

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا