ایرانجدیدترین اخبار

شاهزاده رضا پهلوی: راه رهایی شما از صندوق‌های رای قلابی رژیم نمی‌گذرد

هدف هر دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا در رژیم جمهوری اسلامی، چپاول بیشتر منابع و ثروت مردم و برداشتن سهم بیشتر از سفره انقلاب است

شاهزاده رضا پهلوی: راه رهایی شما از صندوق‌های رای قلابی رژیم نمی‌گذرد

شاهزاده رضا پهلوی با انتشار پیامی ویدیویی با تمجید از مشارکت نکردن بخش عظیمی از مردم ایران در دور نخست انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم گفت که این نهِ قاطع و آگاهانه شما به جمهوری اسلامی و مضحکه انتخاباتش به این رژیم اهریمنی و نامشروع ضربه‌ای مهلک وارد و صفوف میهن‌پرستان و آزادیخواهان را متحدتر کرده است.

شاهزاده رضا پهلوی: راه رهایی شما از صندوق‌های رای قلابی رژیم نمی‌گذرد
شاهزاده رضا پهلوی: راه رهایی شما از صندوق‌های رای قلابی رژیم نمی‌گذرد

طبق آمار رسمی اعلام‌شده توسط وزارت کشور جمهوری اسلامی، تنها ۳۹ درصد از واجدین شرایط در انتخابات شرکت کرده‌اند. این در حالی است که شک و تردیدهای جدی در مورد صحت همین آمار نیز وجود دارد.

شاهزاده رضا پهلوی در ادامه پیامش به تقلای جمهوری اسلامی برای فریب مردم و کشاندنشان پای صندوق رای در دور دوم انتخابات اشاره کرد و گفت رژیم درمانده، همهٔ نیروها و ابزارهایش را به خدمت گرفته‌ است و با برپایی کارزاری مبتنی بر فریب و ترس، تلاش می‌کند مردم را به پای صندوق‌های قلابی رای در دور دوم سیرک انتخابات خود بکشاند، و از این طریق، دست‌کم بخشی از شکست بزرگی را که متحمل شده‌، جبران سازد.

 به باور ولیعهد ایران بنیان این کارزار فریب و ترس، همان دروغ تکراری بد و بدتر است. اما آیا بعد از چهار دهه آزمون و خطا، برای مردم ایران، اساسا بد و بدتری هم وجود دارد؟شاهزاده رضا پهلوی در بخش دیگری از پیامش به جنایات متعددی که جمهوری اسلامی در طول دوران حکمرانی‌اش مرتکب شده است، پرداخت و این سوال را مطرح کرد که آیا بعد از چهار دهه آزمون و خطا، برای مردم ایران، اساسا بد و بدتری هم وجود دارد؟

شاهزاده رضا پهلوی در بخشی از پیام خود با اشاره به سابقه مسعود پزشکیان گفت فردی نامزد اصلاح‌طلبان و اعتدالی‌هاست که در کارنامه‌اش پاکسازی‌ها و اعمال غیرقانونی حجاب اجباری در بیمارستان‌ها و دانشگاه‌ها در همان هفته‌های اول بعد از بهمن شوم ۵۷ را دارد و به آن افتخار هم می‌کند.

شاهزاده رضا پهلوی: راه رهایی شما از صندوق‌های رای قلابی رژیم نمی‌گذرد
شاهزاده رضا پهلوی: راه رهایی شما از صندوق‌های رای قلابی رژیم نمی‌گذرد

شاهزاده رضا پهلوی همچنین با اشاره به موارد مختلف از جمله رانت و فساد، بحران اقتصادی و افزایش جمعیت زیر خط فقر، فیلترینگ اینترنت و سرکوب تاکید کرد هدف هر دو جناح جمهوری اسلامی چپاول بیشتر منابع و ثروت مردم و برداشتن سهم بیشتر از سفره انقلاب است.

در پایان این پیام، شاهزاده رضا پهلوی از کسانی که در دور نخست انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کرده‌اند خواست تا به اکثریت مردم ایران بپیوندند

 خطابم به آنهایی است که با هر دلیل و توجیهی، چه از روی ترس و استیصال، چه از روی امید، در دور نخست این سیرک انتخابات شرکت کردند ترس و امید واهی را کنار بگذارید، و به اکثریت قاطعی بپیوندید که روز هشتم تیرماه امسال، آگاهانه و شجاعانه، به جمهوری اسلامی نه گفتند و آن همبستگی ملی شکوهمند را به نمایش گذاشتند. به خانواده‌های جاویدنامان انقلاب ملی ایران از دی۹۶ تا آبان۹۸ تا خیزش مهسا بپیوندید. در کنار زندانیان سیاسی از طیف‌های مختلف بایستید. نگذارید به نام شما و به پشتوانه‌‌ٔ رای شما، جوانان و کودکان‌مان را به قتل برسانند. نگذارید به نام شما و به پشتوانه‌ٔ رای شما، ثروت ملی ما را خرج تروریست‌ها و جنایتکاران در غزه و لبنان و سوریه و عراق و یمن کنند و منطقه و دنیا را به جنگ و آشوب بکشانند. نگذارید به نام شما و به پشتوانهٔ رای شما، قیمت آب و نان و بنزین را افزایش دهند. گرگها را به حال خود رها کنید. بگذارید همدیگر را بِدَرَند. در این سیرک مضحک مشارکت نکنید. جمعه‌ پیش رو، با خانواده و دوستان به پارک‌ها و گردشگاه‌ها، به سواحل یا ارتفاعات بروید و این پیروزی ملی را با هم جشن بگیرید. راه رهایی شما نه از صندوق‌های رای قلابی رژیم که از تداومِ ایستادگی و مقاومت مدنی می‌گذرد.

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا