جدیدترین اخبارکاناداکِبِک

وزارت بهداشت کبک به جای داده های کووید-۱۹ لینک پورن هاب در پست توییتر خود منتشر کرد

وزارت بهداشت کبک پس از پست کردن توئیتی که به جای داده‌های دولتی کووید-۱۹ حاوی لینک یک ویدیوی پورن هاب با تصویر پا بود، مجبور به عذرخواهی شد

وزارت بهداشت کبک به جای داده های کووید-۱۹ لینک پورن هاب در پست توییتر خود منتشر کرد

وزارت بهداشت و خدمات اجتماعی کبک پس از اینکه به طور تصادفی لینک یک ویدیوی پورن هاب را  به جای یک سایت دولتی حاوی داده‌های کووید-۱۹ در توییتر منتشر نمود، عذرخواهی کرد.

وزارت بهداشت کبک به جای داده های کووید-۱۹ لینک پورن هاب در پست توییتر خود منتشر کرد
وزارت بهداشت کبک به جای داده های کووید-۱۹ لینک پورن هاب در توییتر منتشر کرد

وزارت بهداشت کبک که بیش از ۱۰۳۰۰۰ فالوور در توییتر دارد، روز پنجشنبه لینک یک ویدئوی پورن *فوت-فتیش (foot-fetish) را در توییتر پست کرد، و بیش از نیم ساعت طول کشید تا مقامات این اشتباه را تصحیح کنند.

*به‌طورکلی فتیش به داشتن علاقه شدید به اشیا یا عضوی از بدن گفته می‌شود که معمولاً به‌عنوان عضو جنسی در نظر گرفته نمی‌شود.

این وزارتخانه بعداً در توییتی نوشت «به دلیل وضعیتی خارج از کنترل ما، لینکی با محتوای نامناسب در اکانت توییتر ما منتشر شد. ما در حال بررسی علت این اتفاق هستیم. بابت مشکل به وجود آمده متأسفیم.»

بسیاری از کاربران توانستند از این صفحه ویدئویی را ذخیره کنند، در حالی که ده ها نفر به دلیل این رسوایی سراغ تمسخر این وزارتخانه رفتند.

جولیا کاساندرا (Julia Cassandra) یکی از کاربران توییتر از این فرصت برای مسخره کردن وزارتخانه استفاده کرد و نوشت «پورن رایگانی که توسط دولت شما برای شما ارائه شده است.»

شان فریزر (Sean Frazier) یکی دیگر از کاربران توییتر اضافه کرد «در واقع این همان نوع اطلاعات مربوط به کووید است که همه ما به دنبال آن بوده‌ایم!»

یکی دیگر از کاربران توییتر با نام کاربری مستر جانی (Mr. Jonny) این سؤال را مطرح کرد که آیا کانادایی ها باید مراقب توییت های بعدی وزارتخانه باشند؟

مستر جانی نوشت «ما علاوه بر این در آینده باید با احتیاط روی لینک های دیگری که توسط وزارت بهداشت کبک ارائه می شوند، کلیک کنیم.»

پیر لانگوین (Pierre Langevin) یکی دیگر از کاربران توییتر نیز وزارتخانه را مسخره کرد و به شوخی گفت که پیدا کردن مسئول این خطا باید آسان باشد.

لانگوین در توییتر نوشت «بدیهی است که مقامات وزارتخانه وقت برای هدر دادن در سایت‌های حاوی محتوای نامناسب دارند؛ به دنبال علل این اتفاق نباشید، بلکه به دنبال فرد مقصر باشید. «سرنخی که باید دنبال کنید، این است که مقداری دستمال کاغذی روی میزش است.»

لینک صحیح، که بعداً در صفحه توییتر وزارتخانه منتشر شد، فالوورهای وزارت بهداشت را به یک صفحه وب با جزئیات آخرین آمار کووید-۱۹ در کبک هدایت کرد.

سایت وزارت بهداشت کبک نشان می دهد که این استان در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱۹۰ مورد ابتلا جدید داشته است و ۲۶ مورد فوت در استان گزارش شده است. کبک شاهد ۹۴ مورد بستری جدید و انتقال ۱۳ نفر دیگر به بخش مراقبت های ویژه بوده است.

حدود ۴۶۰۵۷ دوز واکسن جدید تزریق شده است که مجموع افرادی که حداقل یک واکسن تزریق کرده اند را به ۸۵.۷ درصد می رساند.

خدمات اجتماعی کبک اخبار کبک   خدمات اجتماعی کبک اخبار کبک

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا