جدیدترین اخبارجهان

برج ترامپ به عربستان سعودی می‌آید

سازمان ترامپ برنامه‌های خود را برای توسعه یک برج لوکس ترامپ رئیس‌جمهور سابق در عربستان سعودی فاش کرد

برج ترامپ به عربستان سعودی می آید

برج جدید در جده عربستان سعودی ساخته خواهد شد و همزمان با دار گلوبال، بازوی بین المللی توسعه دهنده بزرگ سعودی دارالارکان، توسعه خواهد یافت. اگر تکمیل شود، به نظر می رسد برج جده اولین پروژه بزرگ سازمان ترامپ در عربستان سعودی باشد.

برج ترامپ به عربستان سعودی می آید
برج ترامپ به عربستان سعودی می آید

اریک ترامپ، معاون اجرایی سازمان ترامپ و پسر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، گفت ما از گسترش ردپای خود در خاورمیانه و آوردن استانداردهای لوکس ترامپ به منطقه از طریق روابط طولانی مدت خود با دار گلوبال خرسندیم.  

دار گلوبال گفت که این پروژه بازار لوکس عربستان سعودی و سرمایه گذاران بین المللی را هدف قرار خواهد داد.

پروژه جدید در عربستان سعودی تنها چند روز پس از آن صورت می گیرد که سازمان ترامپ و دار گلوبال از مجموعه هتل بین المللی ترامپ رئیس‌جمهور سابق به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار در عمان رونمایی کردند.

این مجموعه هتل پنج ستاره که قرار است در دسامبر ۲۰۲۸ افتتاح شود، شامل یک کلوپ شبانه، زمین گلف و باشگاه فقط برای اعضا خواهد بود. دارالارکان موافقت کرده است که از نام و نشان ترامپ تحت مجوز برای آن هتل استفاده کند که متعلق به سازمان ترامپ نیست.

سازمان ترامپ متعلق به یک تراست خصوصی است که دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق را به عنوان تنها ذینفع فهرست می کند. این تجارت خانوادگی توسط پسرانش دونالد ترامپ جونیور و اریک ترامپ اداره می شود.

شرکت سرمایه‌گذاری که توسط جرد کوشنر، داماد رئیس‌جمهور سابق اداره می‌شود و در دوران دولت دونالد ترامپ به مشاوره در زمینه سیاست خارجی کمک می‌کرد، بنا بر گزارش‌ها سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد دلاری را از صندوق سلطنتی عربستان سعودی تضمین کرد.

برج ترامپ به عربستان سعودی می آید
برج ترامپ به عربستان سعودی می آید
مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا